Walking Disaster
2010-08-18 / 16:18:07 / Allmänt

Tja, idag har jag inte gjort så jättemycket. Tvättat håret, varit på datorn, tittat på TV, ätit... Ännu en slapp dag. Kl. 6 ska jag till Hemmakväll och välja ut några skräckisar tillsammans med Sofia och Lisa, vi ska kolla på filmer hela kvällen (+ natten?) hemma hos Lisa. Jag har ingen aning vilka filmer som är bra, så får väl lita på dom. Dock kanske jag ändrar mig sen då jag dör av skräck eller nåt, de älskar skräckfilmer och jag har typ aldrig kollat på någon riktig lixom så de är vana, elr räknas Fredag den 13:e? Blev inte så rädd i den direkt, blev bara sur på alla huvudpersoner typ, jag menar, vem går lixom in i ett rum då man tror att en läskig psykomördare gömmer sig där? Hoppas jag inte väcker hela huset i alla fall om jag börjar skrika.. :)
Men så farligt kommer det nog ändå inte bli, eller?

Passar på att bjussa på en bra låt.




                                                                                          

1 Kommentarer
Frida:

du fråga nått i min frågestund :)



SKRIVET DEN: 2010-08-18 KL: 22:17:34 URL: http://fridabergstroms.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: