Äntligen hemma...
2010-02-27 / 22:11:18 / Allmänt

Jag tror inte att det är så jättestor idé att jag berättar om så mkt karategrejer vi gjorde, för det är ju inte direkt så många som tränar karate, haha. (; Men från 10-1 så var det lite fighting, kata och grundtekniker. Sedan på eftermiddagen var det "matcher" i kata och i fighting. Vi åt lunch föresten på Pentryt, och efteråt var det några som följde med och åt middag på samma ställe. Och så kom jag då hem nyss. (; Och imorgon är med mer kata-träning (y) Och på eftermiddagen är det mer "försvars"-tekniker och liknande, vad man kan göra om någon kommer på gatan och försöker strypa en etc. etc.... Haha. ;) Vet inte om jag kommer att orka vara med då, får se.
Just det! Min bror (Kevin) var supersnäll och skickade en massa spel till min mobil, också Fridas, för vi hade inga, haha. Tack för det ! :)

När vi skulle åka till Pentan btw, så åkte vi med Fridas pappa. Jag och Frida i framsätet (hehe... (a)), medans Renée, John och Jens N var i baksätet. De höll på att tjafsa om nåt bilbälte... Moget. ;) Jag kom på först när det lugnat ner sig att jag kunde filma med mobilen, så det största "bråket" kom inte med, typiskt. :P
Och det fjolliga är att det höll på hela vägen tillbaka också.
Fast det var om en nalle som varit i bilen sedan de köpte den, men det värsta var att det var nåt gult på kudden nallen satt fast på! Så dom satte ju in den i ansiktet på varandra, och såklart var jag också tvungen att få den äran... Inte fräscht. Eller OK!



Ciaooo,

                                                                                                                               

3 Kommentarer
Johanna:

Röstar på dig om du röstar på mig i tävlingen jag är med på



SKRIVET DEN: 2010-02-27 KL: 23:43:28 URL: http://misseverything.blogg.se/
EMME:

sv; Tack så mycket, desamma :)

Klart jag kan göra det :)



SKRIVET DEN: 2010-02-28 KL: 00:02:21 URL: http://josefinaemelie.blogg.se/
Anonym:

jodå det är bra med mig också :D har du hittat på idag då ?



SKRIVET DEN: 2010-02-28 KL: 00:38:09 URL: http://nannyclaesson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: