besvikelse...
2010-02-17 / 18:21:20 / Allmänt

I mer en en hel månad (tror jag) har jag längtat efter ett disco nu på fredag. Jag har köpt ett linne t.o.m till det och bestämt precis vad jag ska ha på mig och allt. Det var nästan bestämt att jag och frida b skulle gå på det, men så frida sa tp igår att det kanske inte gick. men så ändrade hon sig typ och sa att det KANSKE gick. men så nyss sa hon när jag frågade att det inte gick... Besvikelse säger jag bara, besvikelse. Och Renée vill/kan inte, för det är från 8:an och det är några i hennes by bredvids skola som har anordnat det, och hon vill inte riskera att inte kunna komma in för att de vet vem hon är. Emma ska gå med några, några som jag inte känner tror jag.. o elina som skulle gå från början ska på bio ist. Och en massa andra har redan flera att gå med som inte jag känner och så vidare och så vidare... :/ Aja... Får väl vänta tills nästa disco, förhoppningsvis...

<3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: