Då var det klart...
2010-02-24 / 15:48:37 / Allmänt

NO-provet är äntligen avklarat. Det var ganska svårt ändå, för jag fick i alla fall inte reda så mkt på vad vi skulle plugga på... :/
Just nu sitter jag och spela gitarr.
Och just det ja! Jag har ju glömt att säga att jag läst ut tredje boken ur Twilightserien nu. :P Längtar tills att jag får låna "Så länge vi båda andas" av Frida. :D Men det blir nog först på måndag..
Imorgon ska vi se en musikal ("Hairspray") av musikesteterna på Strömbacka. Sen blir det innebandyturnéring. Själv ska jag då inte spela, haha. ;) Tänkte göra det först, men ångrade mig. Innebandy är inte direkt min grej om man säger så. Men vi slutar hyfsat tidigt i alla fall tror jag, det är nice (y) Och så är vi lediga på fredag, då börjar sportlovet! Mycket slalom ska det då bli. ;)

Tänkte kanske göra pannkakor till familjen till middag. Hoppas att dom inte blir brända eller för degiga, det finns en risk för det.


Jag ser sur ut...?


Nu orkar jag inte blogga mer, hejdå ;) ♥


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: