Försäljare försäljare...
2010-02-15 / 20:35:48 / Allmänt

...dom är så irriterande! Ringer och stör hela tiden! :P Idag blev jag lite småsur, så såhär lät det...:

*RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING*
Mamma: Om det är en telefonförsäljare till så vet jag inte vad...!
Jag svarar i alla fall.
— Hej det är Cassandra.
— Hej, det är blablabla från Trygg Hansa (?), och jag söker .... ?
— Är det en försäljare...? (dubbelkoll)
— Eh, hahah, ja... men säg att jag vill prata med hono...
— Då är han inte hemma, tack och hejdå.
Och så la jag på.

Jag är som ändå lite nöjd över mig själv, haha. ;) Kanske inte så speciellt, hade kunnat yttra mig lite starkare kanske, men jag var inte på tillräckligt dåligt humör.
Igår skrev jag färdigt min novell. :) Den fick ett litet konstigt slut kanske, men det spelar inte så stor roll, jag tror det blev ganska bra ändå. (:

Idag har jag börjat att läsa "Ljudet av ditt hjärta", fick den idag av Frida på skolan! :D <3 Jag är verkligen jätteglad! Har längtat så länge! Typ 4 dagar. :/ Lååånga dagar ska ni veta.




Nu ska jag nog ta och läsa. :)

Kramar Cassie


2 Kommentarer
frida:

Men guuud så snäääll du är sötnos! :D<333 Nää sluta din blogg är myycket finare än min! :) Och förresten det spelar ingen roll om du inte uppdaterar lika ofta som jag (bara för att jag e bloggberoende, haha) Din blogg är grymt fin iallafall! :D<33 Nej tyvärr, kör på min gamla digital kamera ;/. Aww miss U to sooo much... <3 love you.



SKRIVET DEN: 2010-02-15 KL: 21:05:41 URL: http://fotogalnafrida.blogg.se/
fridaa:

Men gud så gulligt det där med försäljarn! :)<33



SKRIVET DEN: 2010-02-15 KL: 21:32:05 URL: http://fotogalnafrida.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: