Frida kom just!
2010-02-26 / 13:09:08 / Allmänt

Så snart blir det bilder! ;) Så fort hon kom in genom dörren så drog hon upp min systemkamera från väskan och satte på den. Och nu är hon redan igång med att fota, haha. :P
Men snart ska vi nog gå ut, om jag får bestämma iaf.
Men nu ska jag vara social med Frida! ♥
Men nu ska jag gå och vara social med hon, bara hon är social med mig och inte min kamera, haha...

            
                                                              


                                                                                                                                               
                                                                                                                           

1 Kommentarer
emelie:

tycker ditt hår är så sjukt coolt! Vad gör du för att få det så?:)



SKRIVET DEN: 2010-02-26 KL: 15:05:39 URL: http://ampapampa.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: