Hemma från karaten ♥
2010-02-25 / 22:02:00 / Allmänt

Det gick ganska segt att träna.
Och Renée var så snäll så efter träningen, hon hällde en hel flaska vatten över mig.. :P Tack! Bara för att jag och Frida hjälpte John att pressa in vatten i hennes mun medan hon låg på marken med foten mot väggenför at hon hade skada den. Jag bara stod och skrek... Hon gick ju lägre än Glocanet :O Man häller inte vatten på sin kompis bara så där. Och jag gjorde inte en mest! Jag och Frida var medbrottslingar och John var skurken, men visst var jag ändå tvungen att få mest vatten över mig, jåjå, så klart.

Efter träningen:


älsk<3 ;)


Redigerad på mobilen, orkade inte slå upp ett program på datorn. Frida gillade inte sin min..
Jag älskar er ♥


;)


PUMA äger, daaah ;)

Ha det gött och kom ihåg att rösta på mig ! :) Röstahär.

                                                                                                              

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: