Kladdmuffins!
2010-02-26 / 16:51:45 / Allmänt

Hahah, jag och Frida har som haft lite roligt! ;) Vi har fotat, bakat kaddmuffins och fotat ännu mera. Här kommer lite bilder som jag har fotat och en video (bilderna är det som vanligt sträng © på!):








(dålig kvalla)








Min sångläxa.











Frida skulle precis fota då jag fotograferade, därav det röda. Och Dogge är inte sur, han gäspade. ;)


















Färdiga för ugnen.


:O Dom blev ju riktigt bra!




                                                                                                                     

1 Kommentarer
E m m a a ♥:

Har också ett sånt träd hemma ;)



btw : fin blogg du har!



SKRIVET DEN: 2010-02-27 KL: 12:44:49 URL: http://emmaomeradzic.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: