SDOL ikväll då! ;)
2010-02-19 / 17:15:37 / Allmänt

Hej,
det blir då att fara i alla fall. :) Med emelie o jennifer, det var så länge sedan jag träffade dom så det ska bli kul<3
Nu ska jag tvätta håret och göra mig iordning, och sen blir det att äta pizza när pappa kommer hem.
Men vad ska jag ha för frisyr!??


Ska jag ha en knut elr nå? Eller utsläppt? eller VAD? Skriv...
(bilden är tagen idag på morgonen)

Men nu måste jag skynda mig så det inte blir att stressa som vanligt då ;) Det kommer ändå bli så ofc, men lite mindre stressigt än vad det skulle blivit iaf blir det ikväll om jag går nu.

Discot är från 8:an btw, elr har jag sagt det? Och sen är det typ uppåt. Men jag tror ändå ånga 7:or o så kommer in.. ;)

Men nu måste jag gå, kram ♥

1 Kommentarer
frida:

Heej! Gud så fin design du har! :D<3 suuper fin! :) Jag tycker att ´du ska ha utsläppt :) du har sånt fint hååår! :D<3



SKRIVET DEN: 2010-02-19 KL: 19:00:19 URL: http://fotogalnafrida.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: