semlor ä gött
2010-02-17 / 16:38:30 / Allmänt

Hejsan,
Igår var det ganska svårt att träna, som jag trodde att det skulle bli, så jag fick ta det lite lugnt. Innan träningen åt jag en semla, och jag ska göra det sen när jag kommer hem också. :) Av någon konstig anledning så blev jag inte förskräckligt mätt av den som jag brukar bli, fastän jag hade ätit mat innan. :o Brukar må lite småilla ibland efter att jag ätit en semla.
Är på brandstationen (igen), och tog nyss en kopp med varm choklad, ska nog gå ner och fylla den igen. Hehe (a) Men jag är hungrig, så det är väl tillåtet (?), åt lunch vid halv 12. Och det var det sista jag ätit på hela dagen. Jag dricker något som heter "choklad créme" elr nåt, på dryck-maskinen står det iaf det. Det är ganska mkt mjölk i det, alltså också laktos. Jag är laktosintollerant, så det borde ju som vara bra om jag tog vattenchokladen ist, men den är ju inte lika god... :P
Sen måste jag skynda mig att äta när jag är hemma, annars svälter jag ihjäl. Chokladen gav ganska mkt, men i bilen påväg hem så kommer jag bli hungrig igen. Jag måste föresten kom jag på att kolla vad för mat jag är allergisk mot...
Undrar vad det blir för mat ikväll? Kanske måste handla med pappa på vägen hem, och det hjälper ju inte direkt mot min hunger av att se all mat.

Oj, nu blev det ett helt långt inlägg om mat typ, haha ;) men nu måste jag skynda mig så jag hinner hämta en kopp till med choklad! (a) (:

Ha det bra

Kram Cassie

1 Kommentarer
frida:

aw tack!<3 hihi matmatmat! :D<3 gölligt! ;)<33



SKRIVET DEN: 2010-02-17 KL: 17:53:19 URL: http://fotogalnafrida.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: