Svar till Frågestunden
2010-02-01 / 17:19:23 / Allmänt

Elinabäckman;* : hur mkt betyder jag för dej? :p <3
Svar: Såååååååååååå mkt, kommer alltid finnas för dig ;) <3

anonyma Elin :o : Vad tycker du om almänt speedade personer som sjunger falskt i sina blogg inlägg? Vill inte nämna nån speciell bloggare... Men host Elin Vesterlund host är ju en av dem (: KRAM! ;D

(OSERIÖST!)

Men sant :)
Vad tycker du om alla dessa "fjårtiz"bloggare? :)
Svar: Haha, det beror på vilka det är! :) Men om du menar som dig själv tkr jag väldigt mkt om dem. ;) OCh du sjunger INTE falskt!
Haha, om "fjårtiz"bloggarna, så tkr jag att det får väl vara som de själv vill. Om de gillar att vara som de är får de väl vara det. Deras val. :)

Anonym: är du våt?
för jag är kåt :-)
Svar: Nae...
What fun for you........ ;)

är du oskuld?
är du kär i någon?
vem iså fall?
har du rökt någon gång?
är det coolt?
gillar du skolan? ;o
är du populär?
tycker du att du är de?
Svar: Ja.
Vet inte.
.
Nepp, jag håller andan så fort jag går förbi en som röker typ, hahah... Fånigt för vissa kanske. Så nej, jag röker inte. ;)
Inte enligt mig, ganska fegt faktiskt, oftast.
Sådär, ibland kan det vara hyffsat. :)
Nae, inte värst tror jag, gillar inte när man ger sig själv eller andra status.
Nae.

Anonym: Vilka umgås du med? ;-)
Svar: Om du menar på fritiden, så umgås jag med Frida b, Renée, Elin, Emma L, Victoria (längesen nästan.. :/), sen nån fler.

Anonym: är du cool? ^^
Svar: Haha, men ofc ;) (a)

Anonym: HAHAHAHAHH visst är jag het? :DD
Svar: Heeetast :D

Anonym: någon kille på gång?
vem? ;-)
Svar: nä inte vad jag vet. ;)

Hah.. SSåklart cassandra är cool? Ma cuuliz ni vet *(y)

Men
Älskar du mig?
Varför är jag cool?
Hehe ;p
ÄR jag bra på karate?

;*
Svar: JAG ÄLSKAR DIG JÄTTEMKT!!<3
Därför att du är fraajdaah ;)
Du ÄGER :)

Renée: Hur många fingrar håller jag upp just nu?
Är jag fjortis?
Är du fjortis?
Vem av oss är mer fjortis?
Svar: Vet ju inte direkt, så gissar... 4?
Mer än förut men inte fjortis. ;)
Nepp, inte vad jag vet.
Oj shiit vilken svår fråga... Jag tror jag. ;)

Anonym: Hur kommer det sig att du alltid är sjuk när du ska ha prov?
Svar: För det första: Jag är inte alltid sjuk när det är prov. På sista tiden har det bara varit så, jag kan erkänna att jag blev nervös kanske en gång och kände att jag inte mådde bra, men jag har absolut inte farit hem utan att inte kännt mig bra/frisk.

Anonym: vem är den snällaste killen i din klass? :)
vem är den snyggaste killen i din klass?
Svar: asså jag har ingen aning :o måste säga att jag tkr att alla är lika snälla, på ett ungefär haha. :P
Haha... Obekvämt. Men det är mellan två så jag kan tyvärr inte säga:D

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: