Allting kmr lösas o bli bättre ign
2010-01-17 / 11:27:11 / Allmänt

Hejhej
Snart blir det Renée. Jag ska till henne, och där ska vi troligtvis göra egna ansiktsmasker, bada i deras utespa-bad, och sedan ska vi fixa naglarna, eller i alla fall mina eftersom att Renne gjorde det igår. ;) Vi ska säkert gå ngn långpromenad som vi brukar göra, men inte om det för för kallt ofc. :P Och sen kanske det kommer någon video också.

Vill bara passa på att säga att om ni bloggare är sugna på att få gratis besökare till eran blogg, tryck på denna länk så kommer ni till sidan. :) Jag är medlem där och systemet är faktiskt ganska bra. Klicka här.

Nu ska jag gå och göra mig iordning, skriver troligtvis senare. ;)

Kram

2 Kommentarer
aleeekz - tävling pågår.:

omg vilken snygg design :).



haft en bra dag än så länge?



SKRIVET DEN: 2010-01-17 KL: 12:44:39 URL: http://voffsen.blogg.se/
f':

Frågestund hos www.fridabergstroms.blogg.se ;)



Ställ din fråga jag svarar

Så snälla skriv en fråga snälla :)

:* puss frida



SKRIVET DEN: 2010-01-17 KL: 15:29:46 URL: http://fridabergstroms.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: