MEN ÅÅÅHH
2010-01-27 / 18:55:04 / Allmänt

Det här är TREDJE gången jag skriver det här inlägget! Fatta att man blir sur. :P Startsidan har kommit fram två gånger när jag skriver, jag måste komma åt någon knapp eller nåt... Åter igen (men som inte ni vet..) så kommer jag att skriva det lite mer kortfattat än jag gjort innan, och ännu mer kortfattat än förra inlägget som ju också försvann... o.O

Idag har jag inte gjort något speciellt. Eller jo, vi har repat låtarna på musiken till nästa vecka, då vi ska ha årskurs 6 turnén tsm med dansarna. :) Dock har vi gjort det ganska mkt på sista tiden, men det är ju som det som behövs. Igår stannade vi tillochmed flera timmar efter skolan och körde igenom låtarna, fast vi skulle slutat efter lunch typ, för att det var en pedagogisk dag... Men det var ganska bra att få nöta dom ändå. ;P
Efter skolan idag så fick jag köpa mina nya pjäxor(: Passade på att köpa nya stavar också, eftersom de gamla är för korta.

Jag har blivit uttagen av klubben att fara och tävla i RM (Malmö) och Katapokalen (Stockholm), tsm med några andra. :) Ändå kul.


Från Juniorpokalen/Karatekid i Stockholm. Bara för att Frida "älskar" den här bilden ;)

 

Kram Cassie :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: