ojoj
2010-01-07 / 16:00:57 / Allmänt

Minus 30 grader utomhus, inte nice. Och jag måste ända till bilen sen för att åka till pappas jobb att träna, och sedan gå nå 100 meter i kylan. Hmm... :p
Idag har jag inte gjort så mycket. Slappat, som vanligt då. ;) Vi spelade in 5:e filmen av Star wars i förrgår, och vi såg den idag. Jag har nu set alla 6 filmer som varit på raken den här och förra veckan ;) Haha. Men det är ju som en serie filmer som man bara måste se, enligt mig i alla fall.
Ska se om jag hinner baka innan vi äter, för sen ska vi ju fara. Att baka har nog varit en stor del av min sysselsättning under det här jullovet..

Jag längtar verkligen till Boden Open nu till våren, det ska bli så kul. :) Men jag måste ännu mer än förut jag jag ska komma någon vart.

Kram

Cassie

1 Kommentarer
fridis i lulle;):

Heej! wow coolt jag har också sett den här veckan alla star wars filmer på raken! :D haha shit vilket sammanträffande! ;)



KRAAM! <3



SKRIVET DEN: 2010-01-08 KL: 11:27:13



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: