trött
2010-01-31 / 21:36:05 / Allmänt

Hej!
Kom hem från träningen för ett tag sedan, och jag har tittat på tv och ätit mackor och så. Jag tränade inte andra (tredje egentligen) passet, var/är helt enkelt för trött. :P
Det har kommit nån obekväm fråga på min frågestund, så jag tror nog att jag kommer att svara på frågorna så fort som möjligt, haha... Vill inte att det kommer fler sådana. ;) Det blir nog imorgon tror jag, som jag svarar på dom alltså.
Vi ska inte fara och uppträda på någon skola imorgon, det är synd. :/ Asså med klassen och "dans-8:an", på årskurs 6-turnén. Så det blir nog repetition och göra iordning saker i så... Sen kanske jag ska stanna kvar på skolan till 4 (slutar typ flera timmar tidigare :o) för att följa hem med Frida, men det är bara kanske. Hoppas hoppas :) <3

Men nu vill jag göra annat (a)

Kram <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: