Veckans planer
2010-07-18 / 22:26:25 / Allmänt

Jaaa, jag ska då hem imorgon. Jag vill men ändå inte, jag trivs ju liksom så bra här i stugan, men ändå längtar jag hem till kompisarna o allt annat. Så snart blir det att packa, och sen rensa rangen på golfbollar med grabbsen.
Idag har jag varit ganska duktig, jag har solat, joggat 3,3 km (utan att stanna, o i uppförsbacke mestadels, lite stolt är jag ändå över mig sj), bakat, styrketränat osså ska jag då packa o fara till rangen :)

Lite planer har jag då till veckan redan:

Måndag: 40mils bilresa (y) Sen karateträning.

Tisdag:
Elinabejb :) <3 Blir att fara till stan, tar med systemkameran ofc, de ska bli mkt bilder!


Typ i novermber förra året?

Onsdag: Ska vara med Emma (<3) typ hela dagen, blir att sola (y), fara på golfträning, karateträning på kvällen, kanske sova över, o säkert annat kul!


Denna tjej.

Torsdag: Inga planer än, slappa kanske.

Fredag: Troligtvis vara med Renée och sova över hos henne. :) <3

Lördag: Vara hos Renée (?)

Söndag: Hårdträning.


/Cassie

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: