Vissa dagar känns allt bara så jäkla depri...
2010-07-09 / 12:38:30 / Allmänt

foto0547 (MMS)

Vissa dagar känns allt bara så jäkla deprimerande, vad man än tänker på så finns det oftast alltid något negativt i det. Men så finns det ju dagar då man känner att allt bara funkar, allt är så himla bra lixom. Idag är det en sån där härlig dag för mig. Det mesta känns bara så perfekt på nåt vis. Just nu ligger jag och solar. Det känns som att det är minst 25 grader utomhus. Fick reda på idag av pappa att golftävlingen i porjus har flyttats till på tisdag, så kanske får fara dit. :) hoppas det går bra så att jag Kmr vidare till östersund då. Aja, nu orkar jag inte skriva mer. Puss /cassie (:


1 Kommentarer
Cajsa - F O T O B L O G G:

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på denna söta bild skulle vara jätte gulligt av dig isåfall! :)

Hemsidan: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstat, jag ser det. :) Tack på förhand och har en jättebra dag nu då.



SKRIVET DEN: 2010-07-12 KL: 12:16:15 URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: