Let's give it a try again...
2010-06-05 / 00:23:17 / Allmänt

OK. Jag vet, det var längesen jag bloggade, men har inte haft ork. Så det så.
Jag har egentligen en massa känns det som att berätta om saker sen sist jag bloggade, men orkar inte ta upp allt direkt. Jag har varit i Paris typ. :) Vet inte om jag har sagt det kanske? Aja. Jag var där med familjen iaf. Vi gick mest runt och så, det var verkligen vackert, alltså hela staden och alla byggnader och så. Vi for högst upp i Eiffeltornet, gick runt i Louvren o såg Mona Lisa o.s.v, shoppade (bland annat i Gallerie du Lafayette (stavning?)), gick till Notre Dame, gått längs Seine, träffat några av mammas gamla väninnor typ och så har vi säkert gjort en massa annat också. Alla var faktiskt jättetrevliga, fransmännen alltså. Men det var vissa som kunde vara lite creepy ibland, men man vänjde sig... hela resan var i alla fall jättekul! (:

Här kommer lite bilder:










Jag sätter in mer bilder imorgon.



Imorgon ska jag inviga mina nya golfklubbor och golfbag genom att ta en tur till golfbanan/rangen. Härligt. :)

Men just nu ska jag ta och sova, så godnatt, see ya (a)


/Cassie ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: