Oops...
2010-03-07 / 00:14:13 / Allmänt

Kom nyss hem från Renée. Och precis när jag klev in genom ytterdörren så kände jag någonting hårt i min ena ficka till koftan, men det kunde ju inte vra min mobil eftersom jag redan höll den i handen. Så jag kände efter, och det var då Renées mobil som låg där... När vi var hos henne såg låg den på soffan, och det kändes lixom så frestande att gömma undan den så att hon skulle börja leta. Men så glömde jag ju att lämna tillbaka den, inte bra.
Förlåt gmn, vet hur mkt du behöver din mobil... <3 :P

Men nu ska jag sova, godnatt


                                                                                                


2 Kommentarer
R.:

Hahah joo, känns som en del av mig saknas.. ;D

Skoja, men..:P



SKRIVET DEN: 2010-03-07 KL: 10:39:54
Anna:

Hej

länkar till alla som vill tills mitt på dagen någon gång så pass på



SKRIVET DEN: 2010-03-07 KL: 11:17:46 URL: http://aooww.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: