Segt
2010-03-06 / 14:17:56 / Allmänt

Hej,
var på Kåbdalis igår och åkte slalom. Förlåt för att jag inte skrev något, men jag gick och la mig ganska direkt efter att vi kom hem. Min fot blev värre mkt värre igår, skulle inte ha åkt slalom... Men det lät så frestande. Så nu går jag på kryckor för att den ska bli bättre, jag får inte stödja foten. Blödningen skiftar mellan blått, lila och rött hela tiden känns det som. Och så kliar det...
Jag måste ta och svara på alla kommentarer. Men det kan vänta... Vill återgå till min bok.
Ikväll ska min familj till Renée's. Nice.

Känner mig sååå seg idag. Vaknade med lock i öronen, ont i halsen och så var jag täppt i näsan. Och det blev ju inte bättre av att jag hade ont i huvudet heller.

Aja, nu ska jag gå. Riktigt trög dag kommer nog det här att bli. Det enda +:et är att vi ska till Renée. Får väl åtminstone försöka att vara social och på lite glatt humör.

Jaja, hejdå...


                                                                                             

1 Kommentarer
Vanja:

Hej ! jag har en liten ide... alla som vill skriver sin favoritlåt (låt/artist) i mitt kommentarsfält så ska jag göra en spotify-playlist av dem som alla kan njuta av ! :D



SKRIVET DEN: 2010-03-06 KL: 22:52:52 URL: http://wanja.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: