Träningsvärk på hög nivå
2010-03-01 / 12:04:08 / Allmänt

Hej

Gårdagen: Det var kataträning på förmiddagen. Nice. Fast det var ändå ganska jobbigt, men jag fick lära mig en ny kata.. (y) ;) Sedan for vi till Pentryt, och där åt jag kycklingsallad. Kände att jag var tvungen att äta något nyttigt. Från kl. 2-4 så var det självförsvarsträning. De var väl kul. Så nu kan jag några fler karategrepp.
Jag höll på att svimma när jag hörde att det skulle bli träning klockan 5. Man hade ju precis tränat en en hel dag, och så dagen innan! Och så var vi tvungna att sätta tillbaka mattbitarna till den andra träningslokalen som vi skulle vara sen i. Eftersom det var tråkigt att bygga mattan så gjorde vi en "smiley". :) Den blev ganska omtyckt, fast den var lite störande i början. Sen fick vi en liiten paus att äta. Fast det blev att jag bara fick en flaska juice. Min middag alltså... (missuppfatta det inte, jag får den mat jag behöver, men hade inte så mkt kontanter på sig då ;))
Första träningen var ju 5-7, och andra kvart över 7 till halv 9. Fast jag stannade och tränade med en av mina tränare till ungefär 9. Och så skjutsade vi hem honom, och sen fick jag äta.



Idag: ... har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Jag tänkte åka slalom först, men blir nog inte...
Ska försöka att inte datanörda. Kanske försöka hitta folk som kan rösta på mig i tävlingen? ;) (a) Haha. RÖSTA HÄR.

Ha en bra fortsatt dag,

                                                                                                       

1 Kommentarer
sara:

tack söta du! :)



kram kram



SKRIVET DEN: 2010-03-01 KL: 12:51:29 URL: http://smuls.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: