Veckans blogg-tävlingen avslutas ikväll!
2010-03-03 / 21:27:47 / Allmänt

Jag for föresten aldrig på stan. Bussen som Renée skulle ta kom aldrig... :@ Jag som började längta. Så våran "stan-dag" lixom försvann bara sådär. Egentligen var det inte karate idag för mig, men jag for och var tränare åt nybörjarna, och tränade lite efteråt.

Men iaf, det jag tänkte säga: Veckans blogg-tävlingen som jag är med i avslutas ikväll, så passa på att rösta, snälla ni! Det skulle verkligen vara supergulligt! ;) Håller tummarna (y) RÖSTA HÄR!


                                                                                                      

1 Kommentarer
ELLEN - eecederholm.se:

Hej! nu är veckansblogg tävlingen avslutat. Gå in och se om det var du som vann :)



SKRIVET DEN: 2010-03-03 KL: 21:31:35 URL: http://eecederholm.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: