Oj då.
2010-09-08 / 21:25:26 / Allmänt

Tjena.
Det var ett tag sedan jag bloggade. Oops.
Jaja.
Från i fredags till i måndags var jag i Växjö för det var ett läger för utvalda kadetter som vill extra mkt komma med i landslaget i karate i helgen. Jag har fortfarande träningsvärk! Blev intervjuad av en från Smålandsposten (smålands tidning typ) och skulle tala om lägret vad jag tyckte och så, men det har inte kommit ut än. Kan skicka en länk när det gör det.
Jag var för ett tag sen ute och joggade med Emma L. Tkr som att vi var ganska duktiga ändå, vi var ute i ungefär 45 minuter. Fick skitont i öronen dock för att det var lite småkallt, men det får jag typ jämt annars också. :P Jag kom på nu att jag glömt att stretcha efter joggningen och styrkeövningarna. Ajdå.
Jag fyllde år igår, tack för alla gulliga som gjorde min dag bra och alla gratulationer! :) Jag fick en moppe av mina föräldar! Är överlycklig. Vi har inte valt vilken än, haha, men jag ska ändå ta kortet till våren. Jag fick två väskor också, pengar, två böcker, en massa toblerone (och jag som tänkte ta ner på godis, speciellt choklad sen det som hände i växjö (a), aja jag kan ju inte klaga:)), en Paris resa med mamma (ska få saker där oxå), mjukisbyxor, scarf typ, underkläder. Tack! ♥♥ Jag fick också en "V.I.P"-skylt som jag ska sätta på moppen av Emma, och en jättesöt gosedjurstiger typ, älskar ju tigrar som hon vet, haha! <3 Vi tittade på två filmer igår, "About a boy", och vi påbörjade "Blonde and blonder", men hon var tvungen att fara hem. Vi tittade även på Idol och åt chips, bananer med smält choklad, och drack cola typ. Tack för kvällen. :) Tydligen ska jag få saker av några andra kompisar också, fast jag inte behöver få nåt av dem, gaah.

Bilder kommer om någon dag på grejerna och från helgen.
Ska återgå till att tjafsa med Frida på msn om hennes present som hon ska få, vi hörs! ♥


                                                                                                   

1 Kommentarer
cecilia:

Sv: tack, okej va kul :) ja jag funderar på att göra de nu.. ska prova träna igen nästa vecka och sen får vi se hur det blir :)



SKRIVET DEN: 2010-09-08 KL: 21:54:37 URL: http://cceciliaolssons.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: