Taack!
2010-09-10 / 22:03:18 / Allmänt

Renée kom ju för ett tag sen. Och gissa vad hon och Elin N köpt till mig? Jo gullungarna gav mig en plattång! Tacktacktack<33 De visste att jag så gärna ville ha en ! :) Hade seriöst ingen aning om att de köpt det till mig. Åter igen, tack!<3 Synd att inte Elin var här, var så länge sen jag träffade henne!



Imorgon är det läger, så ska nog ta och gå o lägga mig nu tror jag, är tung i huvudet och seg i hela kroppen.

Hejsvejs,


                                                                                

1 Kommentarer
cecilia:

sv: ja jag saknar karaten faktiskt :)

jaha hahaa va kul..

jag har varit med en kompis, sjdå? :)

Kram



SKRIVET DEN: 2010-09-11 KL: 13:22:44 URL: http://cceciliaolssons.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: